Sinhala wal katha – සහන්ගෙ නැන්දා

හායි යාලුවනේ මගේ නම සහන් .මම ඉන්නෙ කලුතර.අපිට ඉන්නව මාම කෙනෙක්.එයා බැදල හිටියෙ ලස්සන සුඩු ඇන්ටි පාරක්ව. මාම නම් බැදල ටික කාලෙකින් රට ගියා.එහෙන් මාම එවන සල්ලි වලින් නැන්ද අලුත් ගෙයක් හදවන්න පටන් ගත්ත. ඒගේ වැඩ ඉවර වෙනකන් අපේ ගෙදර නැවතිලා ඉන්න ඇන්ද තීරනය කලා.
නැන්දාගෙ නම ස්වර්නා.වයස ඕනි නම් 34ක් වෙන්න ඇති. මාම එයාට වඩා ගොඩක් බාල කෙනෙක්ව තමයි බැන්දේ.

දවල් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නෙ මායි නැන්දයි විතරයි. දවසක් දවාලේ නැන්දා මට කතා කලා.
“අයියෝ පුතා මේ computer එකට මොනව හරි වෙලා වැඩ කරන්නෙත් නෑ. පොඩ්ඩක් බලන්න්කො,ඒක කැඩිලද දන්නෙ නෑ.” නැන්ද ඒ computer එක තියන් උන්නෙ රට ඉන්න මාමත් එක්ක skype කතා කරන්න.
ආහ්හ්හ්.!! මෙන්න බොලේ නැන්දා දිය රෙද්ද පිටින්. computer එක ඉස්සරහ හිටගෙන ඉන්නව.ලොකු රවුම් පුක් ගෙඩි දෙක දියරෙද්ද නිසා හොදට කැපිල පෙනුනා.
නැන්දගෙ කොන්ඩෙ පුක ගාවටම දිගයි.මාර සෙක්සි කදක් නැන්දට තිබ්බෙ. මට ඒක දැකල ටික ටික නගින්න ගත්ත.
“පොඩ්ඩක් මේක බලල හදන්න පුතා” නැන්ද පස්ස වන වනා බාත් රූම් එක දිහාට ගියා.
දැන්නම් මට මේකි නිසා නහුතෙටම නැගලයි තියෙන්නෙ,කොහොම හරි පෙරලගෙන ගහන්නයි හිතුනෙ.ඒත් පොඩි බයක් දැනුන.

“මන් බලන්නම් වයිරස් එකක් වෙන්න ඇති” මම කිවුවා.

නැන්ද බාත් රූම් එකේ වොශ් කරනව.එයා දැන්ම මේ පැත්තට එන්නෙ නෑ,මම කොම්පියුටරේ හදන එක පැත්තක තියලා වට බිට බැලුවා.
අහ්හ්.!! නැන්දගෙ පැන්ට් එකක් ඇද උඩ තියෙනවා.මම ඒක අරගෙන පයියෙ අතුල්ල ගත්ත.රෝස පාට මල් මල් පෑන්ට් එකක්.
“පුතා හරිද” නැන්දා අහනව.
මම ටක් ගාල කොම්පියුටරේ ඕන් කලා.ඒකෙ පොඩි අවුලක් විතරයි තියෙන්නෙ.පවර් කේබල් එක බුරුල් වෙලා.ඒක හයි කරම ඕන් වෙනව.ඒත් මම බොරුවක් කිවුවා.
“නැන්ද මේකෙ පවර් සප්ලයි එක පිච්චිලා”
“අනේ දැන් මොකද කරන්නේ”කියාගෙන නැන්දා එලියට ආඅව,දිය රෙද්ද පිටින්ම.දිය රෙද්ද නාන් ගමන් හිටප්පු නිසා ඇගටම ඇලිවා.නැන්ද දිය රෙද්ද ගැට දෙක වැහෙන විදියට ඇද ගෙන මගේ ගාවට ආවා.අම්මට සිරි මාර කදක්. ඒකිට තිබුනෙ ඕඅනම මීහෙක්ට දැක්කම නගින විදියෙ කදක්.
හ්ම්ම්ම්ම්ම්.. දැන් මට ඉන්නම බෑ.මගේ හැගීම් හොදටම ඇවිස්සිලා.

“නැන්දේ මම මේසෙ යටට ගිහින් මේ ප්ලග් එක තද කරන්නම්,ඔයා reset බටන් එක obanna,power බටන් එක නෙවෙයි”මම කිවුවා.නැන්ද කොම්පියුටර් ගැන මෙලෝ දෙයක් දන්නෙ නෑ.ඒක වාසියට ගියා.
නැන්දා පුටුවෙ ඉද ගත්ත.මම මේසෙ යටින් ප්ලග් එක ගහන්න පාත් උනා.මට ඕන උනේ ප්ලග් එකක් ගහන්න නෙවෙයි.නැන්දිගෙ බෝක්කුව බලාගන්න.ඒත් ඒක හරි ගියේ නෑ.මොකද දිය රෙද්ද දනහිසට වඩා ගොඩක් පහලින් තිබ්බෙ.
“හරිද පුතා”
“හරියන්නෙ නෑ නැන්දේ,කෝ ඔයා ස්විච් එක එබුවද.?”
“අනේ මන් දන්නේ නෑ පුත,මම ප්ලග් එක දාන්නම්.ඔයා ස්විච් එක ඔබන්න”
නැන්දා මේසෙ යටට පාත් උනා,මම පුටුවෙ වාඩි උනා.ආම්මට සිරි නැන්දා පාත් වෙලා මේසෙ යට.නැන්දගෙ තඩි පුක බෝල ගිඩිවගේ දැන් මගේ ඉස්සරහ.බලන් ඉන්නව බෑ ආසාවේ.
“දැන් මොකද පුතා.?’ නැන්දා අහනවා.
“දැන්නම් හදන්න පුලුවන් වෙයි නැන්දේ.!”
මම පයිය එලියට අරන් අතේ ගහන ගමන් කිවුවා. නැන්දත් නැමිලා පුක දීගෙන ඉන්නවා. මට දැන් බඩු යන ගානටම නැගලා.
ජීවිතේ සමහර වෙලාවල් වලදී අපි නොහිතන විදියට අවදානමක් ගන්න වෙනව.මේකත් ඒ වගේ අවස්තාවක් කියල මම හිත හදා ගත්ත. නැන්දගෙ පුකට මගෙ නැගපු පයිය තියා මම තද කලා.
ආහ්හ් පුතා මොකද මේ.? නැන්ද එහෙමම හිටියා.මම මගෙ පයිය තවත් නැන්දගෙ පුකට තියල තද කලා. නැන්දත් එයාගෙ ගැට දෙක අතගාන්න පටන් ගත්ත.
දැන් මට තේරුනා අදනම් මොනව හරි කරන්න පුලුවන් වෙයි කියල. මම පාත් වෙල නැන්දගෙ පිට කිස් කලා.
මම නැන්දගෙ දිය රෙද්ද ගලවල වීසි කලා ,.. ගැට දෙක ගස්ලබු ගෙඩි දෙකක් වගෙ පහලට නැමිල.මම යටින් අත දාල ඒකා මිරිකන යමන්,නිපල්ස් දෙකත් රවුම් කලා. බල්න් ඉද්දිම නැන්දිගෙ තන් දෙක ගල් වෙන්න ගත්ත.
නැන්දිට නැගිටින්න ඕනි වගේ පෙනුනු නිසා මම නැන්දිගෙ පිටින් අයින් වෙලා ඉඩ dhunna.
නැගිටපු නැන්දි මාරම වල් බැල්මක් මගේ දිහාට හෙලුව.මාව ඒකට සීතල වෙලා ගියා.
“ශා.! දැන් පුතා වල් කොල්ලෙක් වෙලානෙ,නැන්දිටත් හුකන්න ඕනි වෙලා”
නැන්දා හිමීට මන් ගාවට ඇවිත් තොල දැම්මා,අමා සුවද. මම නැන්දව බදාගෙන තොල් දාන්න ගත්තා.ඇග තෙමිල නිස්සා බදාගෙන තොල් දාද්දි මාරම සනීපයක් දැනිනෙ.
දැන් මායි නැන්දයි එක පොඩියෙ බදාගෙන ඉබිනා,මිරිවනව අතගානව.
මම නිකමට නැන්දිගෙ හුත්ත දිහා බැලුවා. ඒකෙ මයිල් පිරිල. මම හිමිහිට හුතත අත ගාන්න ගත්ත. නැන්දි මගේ කලිසම අස්සෙන් අත දාල පයිය අතගාන්න පටන් ගත්ත. හිමිහිට සිනිදුවට අත ගාන තාලෙට මට කෙදිරි ගෑවුනා.
මම ඇබරෙද්දිම නැන්දි මගේ පයි එයාගෙ උගුරට බස්ස ගත්ත.මගෙ පයිය සෙක්සි විදියට සූපු කරන්න ගත්ත.මාරම සැපක් දුන්නෙ.මට වැඩි වෙලා නොගිහින් බඩු යන්න ආවා. නැන්දිට ඒක තේරිලා පයිය එයාගෙ මූනට තියා ගත්ත.
චස් ගාල කැරි ටික විද්ද ඒක නැන්දගේ මූණ පුරාම…. මුළු සරුවාංගෙම තිබුණ කැරි ටික පිට වුණා වගේ….
චකස්ස්.!! මගෙ බඩු ටික නැන්දගෙ මූන පුරා විසිරුනා.මට මුකුත් කරගන්න බැරි උනා ඉක්මනටම බඩු ගිය නිසා.බඩු යනවත් එක්කම මගේ තිබුනු ෆිට් එකත් අඩු උනා. ඒත් තවම පයිය නම් නැගලා.
ඊට පස්සෙ නැන්දා තනියම ගිහින් ඇදේ දිගා උනා. කොට්ටෙ යටින් මොකද්ද පොඩි දෙයක් අරන් මෑමල ලගින් තියා ගත්ත. කකුල් දෙක දුරස් කරන් ඒකෙ බට් එකක් එබුවා. අහ්හ් .! ඒක වයිබ්‍රේටර් එකක්, අම්මට සිරි නැන්දත් මාර බඩුවක්නෙ මට හිතුනා.
මාත් හිමීට නැන්දිගෙ ලගට කිට්ටු කලා. නැන්ද තයම වයිබ්‍රටර් එකෙන් සැප ගන්නව.
මම ඇද ලගින් පාත් වෙලා එයාගෙ පුසි එකට ඇගිල්ල දැම්මා ඒක තෙත් වෙලා. මම ඇගිල්ල දාල හෙලෙවුවා. ඊට පස්සෙ මෑ මලට තොල් දෙක තිය හිමීට සූප්පු කලා.
මෙන්න එතකොට නැන්ද හිමීට කෙදිරි ගාන්න ගත්ත.
මට තේරුන මගේ පයිය ආපහු හිමීට නැගගෙන එනව කියල., මම මගේ පයිය නැන්දිගෙ එක ඇතුලට ටික වෙලාවක් දාල ගහනවත් එක්ක දෙවෙනි සැරේටත් බඩු ගිය. !!

Sinhala Wal Katha වෙන් ලැබෙන ආදර්ශය.!!!
ජීවිතයේ ඔබට යම් අවස්තාවල අවදානමක් ගැනීමට සිදුවේවි.නමුත් අවදාමට බයේ ඔබේ ගමන නතර කරන්න එපා.


#sinhala wal katha
#wal-katha
#sri lanka wal katha
blogger widgets

Comments

  1. mata email ekak dhanna.my website eken gattu post tika oya ain karanna. Chikubaa@gmail.com mekata mail ekak dhanna.mama ain karanna ona post tika kiyannm. February ivara venna kalin mava contact karaganna bro.nethnm extremely srry mata oyage blog ekai yllix ekai dekama report karala baned karanna venv.

    ReplyDelete
  2. mata email ekak dhanna.my website eken gattu post tika oya ain karanna. Chikubaa@gmail.com mekata mail ekak dhanna.mama ain karanna ona post tika kiyannm. February ivara venna kalin mava contact karaganna bro.nethnm extremely srry mata oyage blog ekai yllix ekai dekama report karala baned karanna venv.

    ReplyDelete

Post a Comment