නැන්ද එක්ක හුකපු හැටි 02 - sinhala wal katha



මම ගිහාන් වයස 26 යි. මගේ මාමා ඉන්ගන් රට, මාමා රට ඉඳල එවන සල්ලි වලින් නැන්දා ගෙයක් හනන්න ෙත්ත, අගේ ගෙවල් ොවම,ඉතින් ඒ ගෙදර හදන නිසා නැද්ද ටික දවසකට අගේ ගෙදර නවතින්න ආවා.නැන්දා ලස්සනයි, ඒ උනාට මට එගහම ගදයක් නැන්දා ෙැන කලින් හිතිලා නැහැ, නැන්දගේ නම ස්වර්ණා, වයස 45 ක් උනාට තම ඉන්ගන් ගකල්ල වගේ ලස්සනට ඇඳලා, ග ේෂල් දාලා එගහම.දවල්ට ගෙදර ඉන්ගන් නැන්දයි මමයි විතරයි.ඔන්න දවසක් නැන්දා මට කතාකරනවා ඇහුනා. පුතා ...පුතා.. ඇයි නැන්ගද් ... ,නැහැ පුතා එක පාරට මගේ computer එක වැඩ කරන්ගන් නැතුව ගිය ගන් ...අගන් එක කැඩිලද දන්ගන් නැහැ .(නැන්දා මාමත් එක්ක කතා කරන්න skype වලට ගපොඩි desktop computer එකක් තියාගෙන ඉන්නවා) මම නැන්දගේ කාමගර්ට ගියා. ahh නැන්දා දිය ගරද්ද පිටින් , නැන්දා තල එලුයි , දිෙ ගකොණ්ඩයක් තිගයනවා පුක ොවට වගේ , අද තමා මම නැන්දගේ ලස්සන හරියටම දැක්ගක්, දිය ගරද්ද ට ගලොකු රවුම් පුක් ගෙඩි ගදක ගහොඳට ගේනවා,මාර sexy කන්දක් ගන් නැන්දට තිගයන්ගන්, මම කියාෙත්ත.
මට දැන් ගම්ක දැකල නැෙගෙන එනවා... ගපොඩ්ඩක් බලල හදල ගදන්නගකෝ පුතා පුලුවන්නම් ... එගහම කියල නැන්දා එයාගේ ගලොකු පුක් ගෙඩි ගදක වන වන බාත්රූම් එකට ගියා...මට දැන් ඉන්න බැහැ.මගේ පයිය එකසිය ොනට නැෙල.ගම්කිත් එක්ක සැපක් ෙන්න තිගයනවනම්.. එත් බයයි නැන්දා ගන්. හරි නැන්ගද් මම හදන්නම්, මම හිතන්ගන් virus ගවන්න ඇති නැන්ගද්... නැන්දා දැන් බත් රූම් එගක් wash දානවා. නැන්දගේ රූම් එකට අපහු එන්න ගවන්ගන් නෑ. එක නිසා ගකොම්පුගටර් හැදිල්ල පැත්තක තියල මම වට පිට බැලුව , ahh ඇඳ උඩ නැන්දගේ ෙලවපු ඇඳුම් ,යට අදුමුත් එතන. ශා ලස්සන panty එකක්..මම වට පිට බලල එක ඉබින්න ෙත්ත ...ශා එගක් සුවඳ ...මට දැන් ඉන්න බෑ , මම මගේ පයිය අරන් එගක් අතුල්ලන්න ෙත්ත..ශා...අහ්... පුතා හරිද.....නැන්දා බාත්රූම් ඉඳන් අහනවා ... මම ටක් ෙල computer එක දැම්ම.. අහ්හ් ගවලා තිගයන්ගන් ේලේ එක බුරුල් ගවලා .එකයි off ගවලා තිගයන්ගන්..එත් එගහම කියන්න ගහොඳ නැහැ ....හ්ම්ම්ම්ම් නැන්ගද් ගම්ගක් power supply එක ගිහිලා වගේ .. අගන් දැන් ගමොකද කරන්ගන් ...කියාගෙන නැන්දා දිය ගරද්ද ඇඳලා එලිය ආවා....ශා ගම්කිට තිගයන්ගන් මාර වල් ඇඟක් ....ඕගන් පිරිමිගයක් ගම්කට වශී ගවනවා...නැන්දා අත් ගදක උස්සල ගකොන්ගද් ගබොගල් වගේ බැන්ද... තන් ගදකක්ත් පුකට ගදගවනි නැහැ..හ්ම්ම්ම්ම්ම් මට දැන් ඉන්නම බැහැ... පයිය යකගඩ් වගේ නැෙල..මට බයයි නැන්දා ගම්ක මගේ කලිසම අස්ගසන් දකීවි කියල... මට මගේ ආසාවල් ෙලගෙනවා ආවා ...... නැන්ගද් ගම්ගක් power එක ගිහිල්ල වගේ .. මම ගමගසේ යටට ගිහින් ේලේ එක තද කරන්නම් ඔයාට පුළුවන් ද ගම් reset but එක ඔබන්න .. power but එක ගනගවයි..මම ෙැනිව රවට්ටුව ..නැන්දා computer ෙැන ගමගලෝ ගදයක් දන්ගන් නෑ .. නැන්දා පුටුගේ ඉඳ ෙත්ත. මම රිිංගුවා ගමගසේ යටට ේලේ එක දන්නා වගේ ..ගබොරුවට ේලේ එක දන්නා වගේ ඉඳන් ඇන්ටිගේ ගබෝක්කුව බලන්න තමි මට ඕගන් .... අහ්හ් ඒ උනාට ගබෝකුව ගපන්ගන් නැහැ දිය ගරද්ද දනිස්සට වැඩ ගෙොඩක් පහලින් තිගයන්ගන් ...ගමොනවා කරන්නද.මට මාර upset ..හරි යන්ගන් නෑ නැන්ගද් ....ඔයා හරියට reset එබුවද .. පුතා මම කියන්නම් මම ේලේ එක දැන්නම් ඔයා ගරගසට් කරන්න කියල නැන්දා එක පාරට ගමගසේ යටට ගියා ... අහ්හ් මට හිත ෙන්න බැහැ ,නැන්දා ගදකට නැවිලා පුක් ගෙඩි ගදක උඩ ගෙන ගමගසයට. මට මාරුවට පුක් ගෙඩි ගදක ගේනවා...දිය ගරද්ද පුක් ගෙඩි ගදක මද දගර්ට ගසට්ගවලා මාර sexy .. නැන්ගද් ඔගහොමම ඉන්න ේලුේ එක තද කරගෙන ...හදන්න පුළුවන් ගවඉ මම හිතන්ගන්.... මම මගේ පයිය එලියට අරන් අගත් ෙහනව පුක දිහා බල ගෙන .... ගම්කිත් පුක උස්සගෙන දීගෙන ඉන්නවා .....මට දැන් බඩු යන ොනට නැෙල.... ගපොඩි risk එකක් ෙන්ගන් නැතුව මුකුත් ගවන්ගන් නැහැ ....මට අද ගම්කට හුකන්න ඕගන් .. නැන්ගද් ඔයා තද කරනවා මදි ේලුේ එක කියල මම නැන්දගේ පුකට ගහේතු ගවලා තද කරා. අහ්හ් පුතා .... දැන් මගේ පයිය නැන්දගේ පුගක් තද ගවලා ... මම එගහම තද කරගෙනම හිටිය. නැන්දත් ටිකක් මා දිහාවට තද ගවලා එයාගේ ෙැට ගදක අතොන්න පටන් ෙත්ත. දැන් මට ගත්රුනා අදනම් වැගඩ් හරි කියල. මම විනාඩියකින් විතර එගහම්මම නැන්දගේ පිට උඩට පාත් ගවලා එයාගේ පිට කිස් කළා. දැන් නැන්දගේ දියගරද්ද යටින් ෙැලවිලා,.. ෙැට ගදක ෙස්ලබු ගෙදි ගදකක් වගේ එල්ගලනව. මම ගහමින්ම අත් ගදක යටින් දාල කුක්කු ගදක අතොන්න ෙත්ත. බලන් ඉන්දිම ඒක හයි ගවන්න පටන් ෙත්ත..... නැන්දට නැගිටින්න ඕනැ වගේ ගපනුන නිසා මම නැන්දගේ පිටින් නැගිටලා නැන්දට නැගිටින්න දුන්න.... ඊට පස්ගසේ නැන්දා ගකලින්ම මගේ ඇස් ගදක දිහා හරිම වල් විදියට බැලුව, ඒ බලපු බැලිල්ලට මාව හීතල ගවලා ගියා.... 'පුතා දැන් ඉලිංදාරිගයක් වලා වගේ, නැන්දටත් හුකන්න ඕනැ ගවලා ගන්ද?' ... ඒ ගවලාගේ මගේ පයිය නස්තාගරටම නැේෙ, අඟල් 7 ක් විතර දික් ගවලා වගේ.... එච්චර කවදාවත් දික් ගවලා නෑ. 'සිිංහල වල් කතා ' සයිට් එක බලල අගත් ෙහද්දී වැඩිම වුගණොත් අඟල් හයක් විතර දිෙ ඇති..., ඒත් ගම්ක සිරාම සිද්දියක්ගන.... නැන්ද ගහමින්ම මා ොවට ඇවිල්ල මට ගතොලක් දැම්ම, මාත් නැන්දගෙ දිව සූේපු කරන්න ෙත්ත. හේපා නැන්ද ොව තිගයන සුවඳ.... 'නැන්ගද දිය ගරද්ද් ෙලවමුද' මිං ඇහුව. එගහම කියල නැන්ද උත්තර ගදන්නත් කලින් මිං දිය ගරද්ද ඇදල බිමට දැම්ම. දැන් නැන්දගේ ඔක්ගකොම එලිගය. හේපා හුත්ගත තිගයන මයිල් කන්දරාව, ඒත් ඒක ලස්සනට පීරල වගේ තිගයනව. නැන්ද මගේ පිට පැත්ගත් තියාගෙන හිටපු අත් ගදක ගහමින්ම ඇඟ දිගේ පාත් කරගෙන කලිසම ඇතුගලන් යටට දැම්ම, නැන්දගේ එක අතක් පයිය ොව, අනිත් අතින් මගේ තට්ටම මිරිකනව. යගකෝ බැන්දට පස්ගස ෙෑණිගයක්වත් ගමච්චර සැපක් ගදන එකක් නෑ. මට ඒ ගවලාගේ ආහ් ... ආහ් .... කියල කෑ ෙැහුණ....

#sinhala wal katha
#wal-katha
#sri lanka wal katha

blogger widgets

Comments